Курс підвищення кваліфікації (Short Course) –
тренінг з “Менеджменту”
Модуль 1 Маркетинг 6 годин |
||
Голубьонкова О.О. | 1. Маркетинговий аналіз і дослідження: для чого і як?
2. Інформаційні війни: історія і сучасність. |
|
Седікова І.О. | Фандрайзинг для бізнесу: залучення ресурсів. | |
В даному модулі поняття «маркетинг» розглядається як концепція управління компанією. В останні роки ми бачимо посилення ролі споживача, який починає виступати в ролі ініціатора маркетингових дій. Сьогодні від керівника потрібно не тільки розуміння інструментарію маркетингу, з описом окремих його функцій, але і усвідомлення взаємин між компаніями і кінцевим споживачем. В рамках модуля МАРКЕТИНГ крім розкриття методиками позиціонування підприємства, учасники програми розробляють стратегічний маркетинговий план, який можуть реалізувати в своєму бізнесі. В результаті навчання зможуть: опанувати основними інструментами маркетингу з метою зміни ринкових позицій підприємства.Тривалість: 6 годин.Зміст модуля МАРКЕТИНГ • Розвиток стратегічного маркетингового мислення • Маркетингові рішення в умовах ринкової невизначеності • Сучасний маркетинг: основні елементи, концепції і тенденції • Ключові концепції управління фірмою з точки зору маркетингу • Маркетинг як функція управління і як функція обслуговування Побудова ефективного маркетингу в компанії • Маркетинг в компанії: функції, організаційна структура служби • Аналіз типових помилок і шляхів їх вирішення при оптимізації маркетингу • Елементи комплексу маркетингу (Маркетинг-мікс 4P). • Матриця управління маркетингом• Аналіз ринку: погляд з точки зору менеджера • Оцінка рівня конкуренції • Аналіз відносин з постачальниками і покупцями • Аналіз рушійних сил ринку. Фактори, що визначають рентабельність бізнесу • Стратегія скорочення витрат Розробка стратегії створення ринкових ніш • Ведення цінових воєн: куди йде прибуток компанії? • Оптимізація характеристик існуючих товарів і послуг: як «прибрати все зайве» і збільшити рентабельності? • Технології створення нових ринкових ніш • Нестандартні рішення в області PR і реклами • Вибір інструментів оперативного маркетингу • Аналіз і «чистка» продуктового портфеля: методи і інструменти • Оптимізація клієнтської бази • Перегляд цінової політики та управління знижками • Оптимізація витрат на просування і інструменти малобюджетного маркетингу • Визначення джерел зростання продажів і управління прибутковістю |
||
Модуль 2 лідерство 4 години |
||
Корсікова Н.М. | 1. Лідерство як важлива складова успішності
2. Мотивація і самомотивація – необхідна складова кожної особистості |
|
Управління починається з керівника. Спочатку незнайомі і різні за характером, зі своїм власним баченням процесу навчання люди, вже після цього модуля гуртуються в справжню команду однодумців, готових протягом місяця отримувати і обмінюватися новими знаннями, вирішувати і обговорювати кейси, виконувати групові проекти та брати участь в їх презентації, і в кінцевому підсумку – занурюватися в світ бізнесу колег по групі. По завершенню навчання слухачі підтримують дружні та ділові зв’язки, продовжуючи спілкування в Клубі випускників.
В результаті навчання Ви зможете: освоїти і розвинути необхідні навички особистої ефективності управлінця. Навчиться володіти мистецтвом спору, проводити презентації, ділові зустрічі, правильно управляти колективом. Зміст модуля ЛІДЕРСТВО Визначення професійних компетенцій і аналіз особистої ефективності • Поняття особистої ефективності. Правила визначення мети |
||
Модуль 3 Особливості управління персоналом 10 годин |
||
Козак К.Б. | 1.Управління конфліктами в колективі: технології успіху.
2.Еффектівність персоналу компанії. 3.Розвиток трудового потенціалу персоналу. 4.Секрети ефективної взаємодії в команді. 5.Особливості управління персоналом в малому і середньому бізнесі. |
|
Цей модуль спрямований на формування бачення команди, яка зможе найбільш ефективно справлятися з поставленими завданнями і розділяти стратегічні цілі. Сьогодні нікого не дивує той факт, що в балансі компанії відсутні матеріальні активи, а найціннішим активом є люди, точніше їх знання. Знання співробітників – це найбільш стратегічно важливий ресурс фірми, який сприяє створенню і оновленню стійких конкурентних переваг і високих економічних результатів фірм. Таке розуміння ролі чинника знань спонукає сучасного керівника до створення команди однодумців і вимагає специфічних навичок в галузі управління людськими ресурсами.
В результаті навчання Ви зможете: опанувати способами досягнення лідерства, навчитися формувати згуртовану команду і ефективно нею управляти. Тривалість: 10 годин. Зміст модуля ПЕРСОНАЛ • Побудова системи управління людськими ресурсами |
||
Загальна тривалість курсу – 20 годин, тобто 5 тижнів по 4 годин. Заняття проводяться по суботах провідними та практикуючими фахівцями галузі.
Курс розрахований на власників бізнесу, керівників, розвинутих особистостей та людей, що прагнуть поліпшити свої власні досягнення.
Переваги у можливості здобути певні знання, необхідні для подальшого життєвого успіху.
Особливістю є те, що замовник може замовити як увесь курс, так і певні його частини.
Окремо є можливість запропонувати додаткові важливі тематики та напрями для розвитку.
Курс підвищення кваліфікації (Short Course) –
тренінг з “Ефективне управління бізнесом“
Модуль 1 фінанси 10 годин |
|
Дідух С.М. | 1. Управління особистими фінансами – як навчитися управляти грошима і інвестувати.
2. Бізнес-план: розробка та реалізація (Як підготувати успішний бізнес-план). |
Кулаковська Т.А. | Практичне планування і бюджетування |
Ткачук Г.О. | 1. Експрес-аналіз фінансової звітності підприємства.
2. Методичні прийоми судово-бухгалтерської експертизи. |
Модуль ФІНАНСИ розглядається в міждисциплінарному аспекті, гармонійно доповнюючи концепції менеджменту і маркетингу. Модуль побудований на огляді практичних ситуацій, дозволяючи розібратися і адаптувати для своєї компанії технології використання сучасних інструментів фінансового і інвестиційного менеджменту, скорегувати або кардинально змінити роботу існуючого фінансового відділу, або розробити структуру фінансово-бухгалтерської служби для майбутнього підприємства.
В результаті навчання слухачі зможуть: опанувати основними інструменти управління фінансами з метою моніторингу діяльності компанії, навчитися інтерпретувати результати фінансового та інвестиційного аналізу, будувати ефективну службу управління фінансами. Тривалість: 10 годин. Зміст модуля ФІНАНСИ • Формування складу і формату фінансової та управлінської звітності. • Управлінська звітність в форматі бюджетів: Бюджетний баланс. Бюджет доходів і витрат (БДР), бюджет руху грошових коштів (БРГК) • Оцінки роботи співробітників фінансово-бухгалтерської служби (ФСБ) • Побудова системи менеджерського контролю витрат, цінового моделювання і прогнозування результатів діяльності |
|
Модуль 2 управління 10 годин |
|
Мєліх О.О. | 1. Управління особистою ефективністю в бізнесі
2. Економічне управління бізнес-структурами 3. «Sous-vide»: інновація або традиція. Економічні та організаційні умови приготування якісних продуктів харчування. |
Ліпова О.Л. | 1. Як пройти співбесіду – 5 кроків для успішного працевлаштування
2. Кадрове діловодство в сучасних умовах (оптимізація документообігу на підприємстві). |
Модуль управління розглядає компанію як організм, що складається з безлічі взаємозалежних функцій. Час від часу компанію потрібно перебудовувати і краще це робити без серйозних криз, пророкуючи появу проблем і грамотно організувати процес змін. У модулі розглядаються найсучасніші підходи до організації діяльності та управління. Погляд на бізнес «зверху» допомагає учасникам скласти управлінську карту підприємства, виявити його слабкі і сильні сторони, намітити шляхи оптимізації процесів і розвитку конкурентних переваги.
В результаті навчання слухач зможе: освоїти основні закони і моделі ефективного бізнесу, вивчити поняття «управлінська карта». У модулі детально розглядаються ефективні методи управління проектами та процесами. Заняття побудовані в формі ділової гри, в ході якої моделюється проблемна ситуація, а учасники програми повинні забезпечити її рішення за допомогою спеціального проекту. Тривалість: 10 годин Зміст модуля УПРАВЛІННЯ • Функції менеджера |
Загальна тривалість курсу – 20 годин, тобто 5 тижнів по 4 годин. Заняття проводяться по суботах провідними та практикуючими фахівцями галузі.
Курс розрахований на власників бізнесу, керівників, розвинутих особистостей та людей, що прагнуть поліпшити свої власні досягнення.
Переваги у можливості здобути певні знання, необхідні для подальшого життєвого успіху.
Особливістю є те, що замовник може замовити як увесь курс, так і певні його частини.
Окремо є можливість запропонувати додаткові важливі тематики та напрями для розвитку.