Вимоги роботодавців

Фахівці в сфері економіки, бухгалтерського обліку та аудиту, фінансів, банківської справи, підприємництва, торгівлі та фінансово-економічної безпеки завжди затребувані, а рівень освіти, який дають кафедри Навчально-наукового інституту економіки, управління і бізнесу ім. Г.Е. Вейнштейна, забезпечує не тільки перше місце роботи, а й високу заробітну плату та стабільний фінансовий дохід. Наші випускники працюють як на підприємствах харчової та іншої промисловості, закладах готельно-ресторанного бізнесу, інших бізнес-структурах, закладах банківської та фінансової сфери, так і в контролюючих органах, силових структурах, органах місцевого самоврядування тощо. Ми пишаємося нашими випускниками!

Політика всіх освітніх компонент є уніфікованою та визначена з урахуванням вимог роботодавців.

Основні вимоги роботодавців до наших випускників:

Освітньої програми «Економіка підприємства»

 

– мати знання законодавчої бази,  національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку (НП(С)БО), Податкового та Господарського кодексу та інших нормативних документів;

– вміти працювати з комп’ютерними та бухгалтерськими  програмами (Microsoft Word, Microsoft Excel, MASTER:Бухгалтерія, SAP, Клієнт-Банк, M.E.Doc, програми ВАS тощо);

– вміти збирати величезні обсяги інформації, працювати з ними, узагальнювати, групувати, аналізувати та формувати висновки;

– вміти проводити аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз, узагальнення висновків та надання пропозицій щодо поліпшення фінансової ситуації на підприємстві;

– знати особливості досліджуваної галузі, тенденції розвитку, показники прибутковості;

– вміти визначати і аналізувати можливі внутрішні ризики при розробці і впровадженні нових проектів в компанії;

– мати навички комунікації з керівництвом, працівниками бухгалтерської служби та інших відділів;

– знати та вміти складати калькуляції на продукцію та послуги, складати фінансові плани, розробляти бізнес плани;

– володіти основами бюджетування та контролінгу на підприємстві;

– мати навички прогнозування, планування, координації планів, пошуку невикористаних резервів та контролю.

 

Освітньої програми «Економічна та продовольча безпека»

«Фінансово-економічна безпека»

 

– мати знання законодавчої бази, знати Конституцію України, Податковий кодекс, Господарський кодекс, інші нормативно-правові документи;

– знати методику розроблення концепції та планування діяльності системи фінансово-економічної та інформаційної безпеки;

– знати організацію та особливості здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності системи фінансово-економічної безпеки;

– знати порядок розроблення та ведення документації, що регламентує діяльність системи фінансово-економічної безпеки;

– знати порядок організації, проведення контролю та оцінки рівня фінансово-економічної та інформаційної безпеки;

– знати передовий вітчизняний і зарубіжний досвід у сфері забезпечення фінансово-економічної безпеки та втілювати його на підприємстві;

– знати порядок укладення та виконання фінансово-економічних договорів;

– вміти працювати з комп’ютерними та бухгалтерськими  програмами (Microsoft Word, Microsoft Excel, MASTER:Бухгалтерія, SAP, Клієнт-Банк, M.E.Doc, програми ВАS тощо);

– вміти збирати величезні обсяги інформації, працювати з ними, узагальнювати, групувати, аналізувати та формувати висновки;

– мати навички комунікації з керівництвом, працівниками бухгалтерської служби та інших відділів;

 

Освітньої програми «Облік і аудит»

 

– мати знання законодавчої бази,  національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку (НП(С)БО), міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (МСБО), міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), міжнародних стандартів аудиту (МСА), Податковий та Господарський  кодекс та інші нормативні документи;

– постійно проводити  моніторинг змін в нормативно-законодавчих документах, що стосується бухгалтерської та аудиторської діяльності;

– володіти оперативним, бухгалтерським та статистичним обліком;

– знати правила та вміти вести управлінський (внутрішньогосподарський) облік, фінансовий облік, податковий облік;

– мати здатність аналізувати та інтерпретувати фінансову інформацію, підготовлювати фінансові звіти та декларації;

– вміти складати та вести первинну бухгалтерську документацію;

– вміти працювати з комп’ютерними та бухгалтерськими  програмами (Microsoft Word, Microsoft Excel, MASTER:Бухгалтерія, SAP, Клієнт-Банк, M.E.Doc, ПАРУС, програми ВАS тощо);

– вміти збирати величезні обсяги інформації, працювати з ними, узагальнювати, групувати, аналізувати та формувати висновки;

– вміти проводити аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз, узагальнювати висновки та надавати пропозиції щодо поліпшення фінансової ситуації на підприємстві, знаходити невикористані резерви;

– знати та вміти складати калькуляції на продукцію та послуги, складати фінансові плани, розробляти бізнес плани;

– мати навички комунікації з контрагентами, державними органами, банківськими установами,  представниками різних служб, керівництвом підприємства тощо;

– вміти відстежувати кредиторську та дебіторську заборгованості та розробляти заходи щодо її погашення;

– володіти основами податкового планування, знати механізми оптимізації та мінімізації оподаткування підприємства, бюджетування та контролінгу;

– знати основи проведення аудиторських перевірок та складання аудиторських висновків.

 

Освітньої програми «Діджитал-облік і контроль»

 

– мати знання законодавчої бази,  національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку (НП(С)БО), міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (МСБО), міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), міжнародних стандартів аудиту (МСА), Податковий та Господарський  кодекс та інші нормативні документи;

– постійно проводити  моніторинг змін в нормативно-законодавчих документах, що стосується бухгалтерської та аудиторської діяльності;

– володіти оперативним, бухгалтерським та статистичним обліком;

– знати правила та вміти вести управлінський (внутрішньогосподарський) облік, фінансовий облік, податковий облік;

– мати здатність аналізувати та інтерпретувати фінансову інформацію, підготовлювати фінансові звіти та декларації;

– вміти складати та вести первинну бухгалтерську документацію;

– вміти працювати з комп’ютерними та бухгалтерськими  програмами (Microsoft Word, Microsoft Excel, MASTER:Бухгалтерія, SAP, Клієнт-Банк, M.E.Doc, ПАРУС, програми ВАS тощо);

– вміти збирати величезні обсяги інформації, працювати з ними, узагальнювати, групувати, аналізувати та формувати висновки;

– вміти проводити аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз, узагальнювати висновки та надавати пропозиції щодо поліпшення фінансової ситуації на підприємстві, знаходити невикористані резерви;

– знати та вміти складати калькуляції на продукцію та послуги, складати фінансові плани, розробляти бізнес плани;

– мати навички комунікації з контрагентами, державними органами, банківськими установами,  представниками різних служб, керівництвом підприємства тощо;

– вміти відстежувати кредиторську та дебіторську заборгованості та розробляти заходи щодо її погашення;

– володіти основами податкового планування, знати механізми оптимізації та мінімізації оподаткування підприємства, бюджетування та контролінгу;

– знати основи проведення аудиторських перевірок та складання аудиторських висновків.

  • здатність до використання інструментарію роботи із соціальними мережами, цифрового етикету, оптимізації процесів, інтелектуального аналізу даних;
  • навички у створенні різноманітних інформаційних ресурсів і сервісів, розміщення і підтримки їх в глобальній комп’ютерній мережі Інтернет.

 

Освітньої програми «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»

 

– мати знання законодавчої бази,  національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку (НП(С)БО), міжнародних стандартів бухгалтерського обліку (МСБО), міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ), міжнародних стандартів аудиту (МСА), Податковий та Господарський  кодекс та інші нормативні документи;

– постійно проводити  моніторинг змін в нормативно-законодавчих документах, що стосується бухгалтерської та аудиторської діяльності;

– володіти основами оперативного, бухгалтерського та статистичного обліку;

– вміти планувати та управлять фінансовими потоками;

– мати здатність аналізувати та інтерпретувати фінансову інформацію, надавати висновки стосовно фінансових документів;

– вміти проводити операції з нерухомістю і цінними паперами;

– вміти складати фінансові кошториси і звіти, займатися біржовими операціями;

– вміти застосовувати спеціалізовані інформаційні системи, сучасні фінансові технології та програмні продукти;

– володіти основами податкового планування, страхування, біржової діяльності;

– знати механізми оптимізації та мінімізації оподаткування підприємства, бюджетування та контролінгу.

 

Особисті якості:

 

– стресостійкість та емоційно-вольова стійкість;

– гарні комунікаційні навички;

– вміння ефективно розподіляти час;

– висока працездатність;

– уважність та позитивний настрій;

– велика ступінь відповідальності та цілеспрямованість;

–  вміння самостійно вирішувати поставлені завдання;

– вміння працювати з великими обсягами інформації;

– аналітичний склад розуму;

– оперативність виконання поставлених завдань;

– готовність до інтенсивної командної роботи;

– креативність та гнучкість;

– організованість, пунктуальність, акуратність та толерантність;

– вміння доносити свою думку, в т.ч. наочними та мультимедійними  засобами;

– знати іноземну мову.